3 comentarii

CD moca!

Probabil si unii dintre  voi sunteti la fel de enervati de sacaitoarele reclame cu concertul Lady Gaga. Din pacate nu este doar atat,  orice site specializat in muzica, chiar si cele care nu prea au treaba cu muzica si  majoritatea radiourilor au lansat un concurs in care au pus la bataie bilete la acest concert.


Recuosc ca nu sunt mare fana Lady Gaga, insa unele melodii chiar imi plac. Iar cum citesc zilnic site-ul urban.ro pentru a fi si eu la curent cu ce se mai intampla in lumea muzicii, am dat peste un concuuuuuurs. :>

Si ia ghiciti cine era personajul principaaal? Exact, Lady Gagaaa!

Si am zis ia sa vad si eu despre ce e vorba, iar cand am vazut ca era cu totul diferit fata de celelalte am zis sa-mi incerc si eu norocul. Acum astept sa vad daca ma aleg cu ceva.

 Cei care doresc sa-si incerce si ei norocul,  aveti mai multe detalii aici.

See ya! :*

3 comments on “CD moca!

  1. O sa ma inscriu si eu! 😛 🙂 Mult succes!!! 🙂

  2. din imagine zici ca vine apocalipsa.. da’ e ok 😀
    bafta..

Lasă un comentariu