3 comentarii

After a long time

Da asa e n-am mai scris de mult timp, asta e, insa acum am revenit si sper ca de acum incolo  sa ma mentin asa. Spun sper caci acum a inceput scoala si timpul mi-e cam limitat.

In aceasta toamna m-am apucat de ceva nou si anume de cambridge, caci acum nu poti trai fara a sti limba engleza, deci era oarecum necesar acest lucru. Pot sa spun ca doar din cele 3 cursuri de pana acum am invatat foarte multe si vor mai veni multe alte noutati. Acum ma rog la bunul Dumnezeu sa trec examenul, nu de alta da 500 ron pentru un examen nu-s de ici de acolo,  mai ales la timpurile astea. Ah, iar pentru cei care sunt indecisi daca sa urmeze sau nu acest curs eu va sfatuiesc s-o faceti. 😉

Daca va gadila curiozitatea ce am mai mesterit in timpul liber, pot spune ca nu prea multe. Am o pasiune pentru seriale, deci cam tot timpul mi l-am umplut cu seriale, cred ca stiti acel sentiment cand vezi un episod si la sfarsitul lui zici „Oh oare ce se intampla?” si tot dai next, next, next pana realizezi ca s-a facut noapte. 😀 Iar daca vreti sa stiti ce seriale urmaresc, promit un viitor articol pe acest subiect. Momentan sunt nerabdatoare sa inceapa noile sezoane, si pot spune ca am ceva seriale care continua cu un nou sezon.

Si pe sfarsit de articol as vrea sa va rog sa ma ajutati cu niste idei. O cunostinta vrea sa-si „construiasca” propriul site, insa nu prea are idei despre ce sa fie. Voi ce fel de site ati vrea sa accesati si nu exista ?

See ya! :*

3 comments on “After a long time

  1. Hei, Mia! Bine ai revenit! Astept cu interes viitoarele tale articole. Imi place cum scrii! 🙂 Spor!

  2. Bine ai revenit, Mia!
    Eu am gasit mereu cate ceva, indiferent ce domeniul ma interesa. Important este ca site-ul sa fie in legatura cu ceea ce ii place prietenei tale si mai ales cu ceea ce se pricepe.

Lasă un comentariu