Un comentariu

Musca mutant

Vara asta am descoperit musca mutant. Stiu ca suna ciudat si eu cand am auzit pima oara eram ceva de genu”Cum? Musca mutant?:|”.

Dupa cum v-am mai spus aici vara asta am fost la mare. Eh in tot acest timp petrecut acolo  am fost cu matusa mea la o cunostinta de familie. Pana aici toate bune si frumoase, cand deodata vad zburand prin fata mea o chestie bizara cu un corp lung si subtirel si cu niste picioate luuuungi, iar mie cum mi-e frica cam de toate ganganiile :”> am inceput sa ma agit ca deh’ nu puteam sa tip in gura mare. Tanti ia linistita paleta si pleosc, apoi vazand mai clar creatura o intreb ce este acea ciudatenie si imi raspunde, chiar mirata de faptul ca nu stiam, „E o musca mutant”.

Sincer nu prea am  fost sigura de acea caracterizare pana azi, cand, am descoperit ca si aici in inima Moldovei exista „musca mutant”. Din pacate n-am avut cum sa-i fac poza sa va arat si voua caci era foarte avariata.:D

See ya!:*

1 comments on “Musca mutant

  1. N-am mai auzit de „musca mutant”, Interesanta creatura X_X :))))

Lasă un comentariu