5 comentarii

Preferinte, intrebari

Ooookkkk, se pare ca am primit prima leapsa.

So let’s go! 🙂

1. Muntele sau marea?

Categoric marea, as sta toata ziua pe plaja daca s-ar putea. 😀

2. Iarnă sau vară?

Vara rulllllzzz!

3. Care e destinaţia la care visezi că vei ajunge măcar o dată în viaţă?

Hmm cam greu caci visez la multe destinatii, insa una din ele este Bora Bora sau Hawaii.

4. Care a fost cea mai frumoasă ţară pe care ai vizitat-o?

Din pacate n-am apucat sa parasesc teritoriul dulce romanesc. 😦

5. Care a fost cel mai frumos oraş din afara ţării pe care l-ai vizitat?

Dupa cum spuneam la 4, n-am apucat sa parasesc tara.

6. Care a fost cel mai frumos oraş din România pe care l-ai vizitat?

Din ce am vizitat pana acum Sibiu.

7. Ce obiectiv turistic te-a impresionat?

Oh foarte simplu,  Pestera Ursilor si Salina de la Turda .

8. Ce obiectiv turistic românesc ai recomanda unui străin?

Castelul Peles.

9. Ce oraş ţi-ai dori să vizitezi?

Din tara Timisoara, iar din afara Mumbai sau Delhi.

10. Ce suveniruri cumperi de obicei?

Celebrii magneti de frigider si in rest ceva ce stiu ca isi doresc  persoanele respective.

Ii multumesc lui Costin pentru aceasta leapsa, interesante intrebari! 😉

 

See ya!:*

5 comments on “Preferinte, intrebari

  1. eu am gasit in ultima saptamana in casa(in sufragerie si in baie) vreo 3 gandaci d-aia mari de tot…(sau or fi greieri?)…. plus un paianjen…si mi-e al dracului de frica (mai mult frica-scarba) de ei…

  2. ups, am dat aici comentariu…vroiam la articolul cu mutantul:) scuze

Lasă un comentariu